Нове приміщення, розташоване в штаб-квартирі компанії в Огайо, використовується для аналізу, тестування та демонстрації комерційних продуктів за участю консультантів, інтеграторів, кінцевих користувачів і торгових представників.

 

Компанія Audio-Technica оголосила про відкриття нової лабораторії тестування системних рішень у своїй штаб-квартирі в Стоу, штат Огайо, яка створена як простір для аналізу, розробки, тестування, демонстрації та усунення несправностей комерційних продуктів компанії в рішеннях, включаючи презентації, кімнати для спілкування, аудиторії, зали засідань тощо.

Інтеграція з технологічними партнерами Audio-Technica є ключовою частиною цієї лабораторії для вдосконалення та демонстрації сумісності в реальних програмах. Основна програма полягатиме в тому, щоб бути мережевим центром для консультантів, інтеграторів, кінцевих користувачів і представників для віддаленого випробування систем (через програми для конференц-зв’язку), але відвідувачі також можуть відвідати його особисто.

Марк Донован, менеджер із розробки додатків Audio-Technica для професійного ринку, пояснює: «Комерційні продукти, особливо для відеоконференцій, найкраще почути на віддаленому кінці, оскільки це відчуває кінцевий користувач. Це неможливо, якщо просто зайти в офіс і показати комусь фізичне обладнання. Вони хочуть знати, як це звучатиме в реальних програмах, у тому числі через Teams або Zoom або програму для конференцій на їхній вибір.

«І це набагато більше, ніж демонстраційна кімната для стимулювання продажів, це простір дає нам можливість познайомити інтеграторів з нашими апаратними та програмними рішеннями, перш ніж вони приїдуть на місце для їх встановлення, а також підвищити рівень їхнього комфорту та ознайомлення з цими системами.  Ми запрошуємо консультантів та інтеграторів особисто ознайомитися з цією можливістю, а також кінцевих користувачів».

У просторі є роз’єми даних, живлення та звуку, розташовані в стратегічних місцях по всій кімнаті, щоб підтримувати з’єднання пристроїв на стелі, на стінах або на столах. Є 70 мережевих підключень для передачі даних, 54 дуплексних розетки  і 18 аналогових аудіопідключень.

Кімната має розміри 28,5 футів на 18,5 футів, з відкритою стелею та ізольована від зовнішнього шуму за допомогою 0,25-дюймової переробленої гумової мембрани, яка встановлена ​​між каркасом стіни та гіпсокартоном. Сталеві стельові балки починаються з 9,5 футів і простягаються до настилу другого поверху на 11 футів від підлоги. Гіпсокартон покритий звукопоглинаючими панелями різної глибини та ширини для зменшення відблисків. «Це дає нам дуже тихе та контрольоване тестове та демонстраційне середовище», — зазначає Донован.

 

Усі канали даних і аудіо повертаються до стійки та обладнання на 44 місця, де розміщено різноманітні аудіо-, відео- та мережеві пристрої, що дозволяє команді комбінувати обладнання (не лише від AT, але й від інших галузевих виробників), як їх можна використовувати в польових умовах як для демонстрації функціональності, так і для допомоги інтеграторам у визначенні найбільш ефективного способу налаштування обладнання.

Обладнання в лабораторії системних рішень включає в себе обладнання таких виробників, які включають промислові стандартні , які найчастіше поєднуються з AT у польових умовах:

Передпідсилювачі, мікшери та DSP: Audio-Technica, Biamp, Bose, Crestron, Symetrix, QSC і RME
Підсилення та гучномовці: Genelec і Xilica
Відео: AVer, Samsung і Visionary Solutions
Комп’ютер і мережа: Hewlett Packard і NETGEAR

«За той короткий час, що ми використовували простір, він залишався дуже завантаженим, оскільки інтегратори та кінцеві користувачі користувалися можливістю дистанційного підключення та випробування наших систем у реальних програмах. Ми з нетерпінням чекаємо розширення масштабів заходів, які відбуваються в кімнаті, включаючи плани щодо серії тренувань для представників із гібридною особистою/дистанційною моделлю», — підсумовує Донован. «Крім того, кімната також добре підходить для створення контенту для коротких інформативних відео «інструкцій» про різні аспекти нашої комерційної лінійки. З точки зору внутрішніх досліджень і розробок, ми можемо легко запровадити новий продукт у простір і забезпечити реальні умови тестування, що дозволить нам виявити будь-які потенційні проблеми на ранніх стадіях процесу. Крім того, цей простір робить для нас дуже ефективним розуміння переваг і реальних умов цих систем, що є дуже цінним для нашої команди продажів, яка працює на ринку».